خواب بلند
رقص قلم
پنج شنبه 25 فروردين 1390برچسب:, :: 22:44 ::  نويسنده : صابر

یارب این عمر گران نتوان کشید

شبهیست یا که هور ، گو دور باشد هر چه هست

زندگی تلخترین خواب من است

.....

یا رسان رعد از عدم ، بل ستد جان از لبم

یا که مشعوفم بدار از دیدنت

خوابهای تیره دیدم زین حیات ، گو چه ها در لوحم است

زندگی تلخترین خواب من است ؛ خسته ام ، خسته از این خواب بلند

.....



نظرات شما عزیزان:

دخترک خزان
ساعت9:17---27 فروردين 1390
سلام وبلاگ مذهبی قشنگی دارید . شما رو لینک کردم . اگه زحمتی نیست من رو به اسم کلبه متروک خزان لینک کنید .

التماس دلار ...
پاسخ:سلام دوست خوبم ، ممنونم شما رو نيز در ميان غنچه هاي دلم مي كارم


rahgozar
ساعت23:43---25 فروردين 1390
سلام دوست عزیز


خیلی وب زیبایی داری


موفق و پیروز باشی


اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با نام دل نبند رهگذرم لینک بکن بعد بگو با چه اسمی لینکت بکنم


منتظر قدمهای سبزت هستم



پاسخ: سلام ، ممنونم دوست عزيزم ، حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ رقص قلم خوش اومدید از اين آدرس به تمامي وبلاگهام دسترسي خواهين داشت hiedari.loxblog.com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رقص قلم و آدرس galam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 4737
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1